سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک محب حاج محمد تقی ستایش کیا (دزفولی).

سخنان دلسوزانه حاج محمد تقی ستایش کیا  شنیدنی ست

 

 اگر در انتخابات پیش رو به مجلس راه پیدا نکنم بدون شک دیگر کاندیدا نمی شوم، اما اگر راه پیدا کردم برابر با مشیت پروردگار بدون شک تمام طرح هایم را تا زمانی که در مجلس خواهم بود پیگیری خواهم کرد، این در حالی است که من در انتخابات قبلی به نمایندگان اهواز طرح هایم را دادم و آنها گفتند برای انجام آنها باید پوتین آهنی پوشید و قطعا هر فردی که می خواهد نماینده 5/1 میلیون نفر شود باید کفش آهنی بپوشد. ستایش کیا بیان داشت : برنامه های ما به گونه ای است که برای تمام کارکنان حجمی، حقوق های معوقه ، وضعیت فرهنگیان، مسائل عمرانی و شهری و اجتماعی و اقتصادی و ... فکر داریم و دوست نداریم در این شهر که شهری ورزش خیز و استعدادهای زیاد ورزشی در آن وجود دارد این گونه باشیم که فقط در زمان انتخابات به آنها توپ و لباس بدهیم و بعد در زمان اوقات فراغت از 90 درصد تنها 2 درصد به مردم خوزستان اختصاص می دهیم.

وی گفت : عدم شناخت نماینده از وضعیت عمومی شهر، نا آشنا بودن به وظایف، فریب دادن مردم با شعارها و وعده های غیرممکن، باعث 22 درصد بدرفتاری ها در راستای تکریم ارباب رجوع شده است، همچنین بسیاری از مشکلات زایده عدم باور مردم در خصوص رفع مشکلات مردم است.

یکی دیگر از مشکلات استان عدم سهم داشتن در اتاق فکر و پژوهشگاه ها است و به شهر اهواز دیدگاه ها علمی نبوده و روزمرگی کمر این شهر را بریده است، زیرا نمایندگان اهواز برای رای های خود زحمت نکشیده اند.

هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.

منبع سایت حاج تقی ستایش کیا http://mtsetayeshkia.blogfa.com/


ارسال شده در توسط علی